Tuesday, March 30, 2010

Kool. kool.oh millal ta küll lõppeb..

Kellelgi veab.Kellelgi mitte. Ärkasin eile kell 6.40. kuid jah eks ma ikka pean kohe hilinema. Ja mitte 5 minti. ega 10. vaid terve tunni. Ma olen ise oma tegudes sõnatu. Mul on mingi hilinemise haigus i guess.Aga eks läksin uksest sisse,ja saingi oma esimese ühe. Ma nagu unustasin täiesti et ma pidin luuletuse vaheajal pähe õppima. No elu on karm.. Eks ma siis õppin ära ja parandan asja ära. mõtlesin ma. Aga no mul vene keelega täitsa karmid lood on.. ma pean mingi väikse luuletuse terve päeva õppima, muidu midagi ei jää meelde. ehhh eesti keeles 5 minutit,ja meeles ta ongi.. mingi loll mälu mul , ei saa midagi aru.. vene keel ju emakeel.aga meelde ei jää..Isegi raamatuid loen eesti keeles. oh oh. väga raske mul ikka olla. Täna olin ka mõnda aega koolis nagu zombie.. Aga ohh ilm on nii hea juba ! Las veel sulab kõik ära ja siis ma saan joosta kah. Täna siis tegin oma viimase suitsu kah. Eks vaatab kaua ma vastu pean. A reedel kooli ei pea minema,vähemalt mingi hea uudis kah.. Kool kool kool..see võttab nii palju aega elust ära.. Ah. okey varsti ta lõppenud on. ja ma ei pea siis enam muretsema . Keilast sain mõned pildid ka kätte juba..






Sain kingituseks oma lemmiku tsoi särgi ye.ye.ye

2 comments:

  1. mhm. Selle bändi sōrmuse ja tsoj magneti, plus kaks pakke suitsu haha .vaga nōme et ma suitdetasin juba kõik ära, ja ei jätnud sulle. No parim kingitus oli ta iseeee, oh jh i'm in heaven

    ReplyDelete