Friday, March 12, 2010

Nii nii varsti on vaheaeg. Ja mul peaks vist kolm kahte veerandis tulema. See ei tõota head mulle...Mida ma küll ometi teinud olen..Terve veerandi maha maganud. ja nüüd järsku hakkan aru saama kui loll ma ikkagi olen.Aga eks seda aega tagasi keerata ei saa..ja tuleb elada edasi. Ema on mulle alati rääginud et kuidas ma pärast kahetsema hakkan.Ja nii see ongi...Eks see noorus on hea aeg..aga varem või hiljem saab see ka otsa..Ah eks pole kunagi hilja kõik jälle otsast peale alustada..Ainult pead tahtma ja selle nimel pingutama.Nii hea on hommikuti päikesega üles ärgata ja lume teel kooli kõndida..Ja täna. ja täna. täna on REEDE. Lõpuks ometiiii:) Puhkan siis ennast välja ka natuke.Ja homme veel hommikul Keilasse sõitma...Ohh ma loodan et ma ärkan ülesse kui ma üldse magada veel saan..

No comments:

Post a Comment