Tuesday, March 16, 2010

Uhuu

Niii nii Reedel siis saime Vikkiga kokku ja ta kohe nõudis mult et ma läheksin ühele majapeole.Kuigi me pidime Artcafesse minna..Aga eks pohhui. Tulime-muusika pask.Pärast panime oma ipodi. ja kohe siis pidu meil. Aga eks natuke aega pärast . Tulid mendid sisse. ja nii see pidu läinud oligi. See oli ikka täielik katastroof. Pidu lõppes siis niimodi, et me muukisime lahti aknad, mis tegelt ei käi lahti ja hüppasime sealt välja,ning jooksime maja tagant üle lumevallide ja aedade minema. Ahah oh oleme alles lollid.. No eks vähemalt midagi jääb kauaks meelde meile.Aga Laupäeval käisin Keilas Alexandra juures pilte tegemas..Wowowo Pildid tulid ülihead välja..Hmm vähemalt minu arvates.Ei jõua juba ära oodata millal ma neid näha saan:) Aga täna siis teisipäev ja jälle kooli ei läinud.Ja homme saan siis oma ilusaid hindeid teada.Ahaha ma juba tean mis mind eest ootab. Ja reedel siis Paidesse kaheks päevaks.mm ei jõua ära oodata.

Sain ühe väga huvitava linki teada http://mrdoob.com/projects/harmony/ Ja kas ma polle mitte kunstnik nüüd? :D







Ohh leidsin veel üles oma vanu videosid ja pilte.Omggggg kui te vaid näeksite..Aga ei veel liiga vara teile seda näidata ahahaha .

2 comments: