Thursday, June 10, 2010

12 days more

Oh see aeg ikka lendab kiiresti...Juba 12 päeva pärast olen ma Hiinas.. Kohe ei usugi.. Eks see saab olema väga raske aeg mulle. 4 kuud olla täiesti üksinda. Ärgata iga päev üksinda. Süüa üksinda..Kõike teha üksinda..Sest pole enam minu juures mu armastust. Hea et vähemalt läbi kaamera suhelda saab. Aga kui inimesed armastavad üksteist pole neile midagi mureks, ning ka nelja kuu pärast nad hakkavad samamoodi armastama nagu armastasid 4 kuud tagasi. Miski ei saa segada südant. See on midagi rohkemat kui lihtsalt kolm sõna. See on su teine elu, ja sa ei saa ilma temata elada.  Nüüd ma pean siis nautima ja nautima igat sekundit mu elus veedetud temaga need 12 päeva. Ei tea isegi kas siin maakeras on veel inimesi kes armastavad samapalju kedagi nagu mina teda..  Loodame siiski et on:)

Aga homme on mul Mata eksaam. issand ei kujuta ettegi mida ma kirjutama hakkan seal...Väga pahasti võib minna. Ohh loodame paremat! :)

1 comment: