Monday, July 19, 2010

PEOPLE IM BACK!!!!!!

Ohhhhhhhhhhhh I'm finally back!!!!!!!! Ma väga vabandan et ma ei kirjutanud teile midagi,mul kahjuks ei olnud võimalust, sest seal ei tööta blogger,facebook,tumblr,youtube. Nii et kujutage ise ette .Aga ma olen niiiiii õnnelik et ma olen juba tagasi. Ja õhk on siiiiiin nii puhas võrreldes sellega mis seal oli.  Lend edasi tagasi kestis 11 tundi, ma arvasin et suren ära juba seal lennukis. See oli ikkagi väga väga palju. Korter oli meil väga ilus. Mu tuba oli koos vannitoaga, nii et mul vedas. Elasin veel uhe tudrukuga koos. Kokku oli meid 5. Mina Eestist, neli Kanadast ja uks Venemaalt. Ma olin kõige noorem seal esialgu, aga prst tuli veel uks 15aastane tudruk. Sõin koguaeg ainult salateid, minu meelest oli see parim toit mis seal pakkuti:D Vahel ikka muidugi nende toidu, aga mulle ei meeldinud niiväga kui meie eesti. Tulin kuu varem tagasi sest töid üldse polnud, ma vist ei meeldinud hiinlastele, isegi ühe töö mida ma pärast sain oli pariisist disainer. Aga ma ei teinud seda tööd ma pidin juba sel päeval ära sõitma.  Ma olen tegelikult väga laisk. Ja ei viitsi teile siin kõigest kirjutada. Aga äkki kui teil on küsimusi siis te lihtsalt kirjutate ja ma vastan:) Aga ei, ma ei kahetse et tulin varem tagasi. Saan oma kallimaga niii palju asju veel teha. Ja ohjaaa kuidas ma tahan juba ujuda. Täna, esimest korda suve jooksul lähen ma seda tegema. Ohjaaa ma olen excited. Aga varsti ma arvan et lähen jälle kuskile. On natukene aega vaja et kõik korda teha. Pärast näete ka pilte!  LOVE U!


I'm back finally, im sorry that i didn't written so long time, it is becouse China dosn't have acess to facebook and blogger.So it was really pitty. Soon you will see pictures taken from there! Oh yees, today i'm going to swim. I'm so exciteeeeeeeeed!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment