Friday, January 21, 2011

Hellooooooo!!!!!!!

Tere inimsed!
Isssand ma pole niiiiii ammu midagi kirjutanud....Ma tqesti väga vabandan! See on sellepärast et mu arvuti läks katki ja ma sain seda ainult safe modes kasutada..aga praegu on see juba parandatud! Ma olen üliõnnelik! Niii siis kolmandal päeval oli mul juba esimene töö Editorial for Part Time magazine. Teine oli ka üks beauty shoot ühele Milkx ajakirjale, mis mulle hullult meeldis! Siis tegin veel ühe show Macanna firmale mis oli väga väga naljakas:D Aga mis on hea see et nad valisid mind siis ka jälle pühapäeval showle. Ja pam param see on lõuna taiwanis! Ja siis homme ma annan oma filmi ilmutamiseks, siis saab ka ilusaid pilte näha. Aga ma tegelikult ei taha niipalju neid digitaalseid lisada panen vaid mõningaid.














No comments:

Post a Comment