Thursday, March 31, 2011

Mõtted

See aeg lendas küll kiiresti..Juba järgmine pühapäev olengi ma Eestis... Aga kahju on ikkagi siit ära minna..
Eriti jään ma väga igatsema oma korteri kaaslast-Annat. Ta oli väga armas tüdruk, ja seeniks kõige parem korterikaaslane kellega ma olen elanud! Aga elu läheb edasi, ja ma lihtsalt loodan et ma nutma ei hakka..hehe
Aga koguaeg ongi niimodi, et sa lihtsalt jääd lootma et kunagi näed neid inimesi jälle..You never know..
Eks need viimased päevad veel tahaks rohkem uusi paiku näha ja imetleda veel seeniks seda aega siin..
Muidugi esimene asi mis ma kindlasti tean et seda toitu mis nad müüvad siiin ei leia ma kuskilt..ohhhhh i gonna miss it so much!!!!! Aga peagi peagi olen ma oma kallimaga koos! Ja sõidame 12ndal Monacosse puhkama 10päevaks! Mis saab veel paremat olla? Aga pärast eks näib kuhu ma edasi sõidan või mis ma edasi hakkan tegema..

Ask me-http://www.formspring.me/editskiba

No comments:

Post a Comment