Thursday, April 7, 2011

Scary olukord!

Täna siis üks kahtlane mees tuleb minu juurde ja hakkab küsima: Where are you from, how old are you? Are you alone here? Does somebody know's that you are here? What are you doing here......? (Sõbralikult naeratades) Come with me i have one cool shop there.....Ei taha ma kuskile sinuga minna! Sai vist aru et üsna üksi olin ma seal, ja läksin teist teed..Pärast näen üks teine mees räägib telefoniga ja vaatab mind...ma sain aru et midagi on siin imelikku...läksin kiiresti teist teed, ja siis ta hakkas sama teed minema.....ma hakkasin jooksma..nii temagi hakkas! Kiiresti jooksin poodi sisse ja küsisin telefonit helistasin Annale, ja ta pakkus siis kohtuda templi ees..Nii ma siis jooksingi sinna templi poole..ja mida ma näen üks teine kutt juba telefoniga jälgib mind ja kõndib minuga samas suunas.....issand ma lihtsalt siis jooooooksin ja joooksin sinna kiiresti templi juurde mõtlemata sellele kas ta on minu taga või ei ole..ja seal oli siis Anna minu angel! Kui mees nägi mind juba Annaga läks kiiresti ära! Issssssand ei tea mis oleks võinud juhtuda kui Annat poleks minuga seal......niiiiiiiiiii scary olukord!!! Te lihtsalt ei kujuta etttttte...ma siiamani siin värisen. Thank's god anna that you were with me! 

4 comments:

  1. dont walk alone anymore at all!

    ReplyDelete
  2. appi kui õudne.. hea, et pääsesid!

    ReplyDelete
  3. Ah pärast seda ei tahagi üksinda kuskile minna õhtu poole.... i hope it was a last time when such a thing happened...

    ReplyDelete