Sunday, March 28, 2010

Kevad on käes

Vihma sajab ja suvi on juba tulemas.Veel veel natuke vaid. Aga tunnen häbi sellepärast et pole küllaltki ammu kirjutanud...Otsustasin on nüüd on juba paras aeg. I guess<. Reedel siis Keilasse ei läinud. Kuna No Ma vabandan aga need riided mida ma pidin selga panema. Olid väga naljakad minu arust. Ja need ei sobinud absoluutselt mulle selga. No kui ma oleks seda varem teadnud. Oleks ma talle seda varem ka teatanud aga kuna ma sain seda alles neljapäeval teada..Siis cmoon Ega see minu süü ka pole. See nädal oli üldse väga raske.Keegi sõitis nädalaks puhkama.. Ei teadnud mida teha ega saanud ka millestki mõelda.Ma olen armunud. Jah. Üle pikka aja on see lõppuks juhtunud. Ja see on nii võrratu tunne mida ei saa mitte millegagi võrrelda. Selle inimesega koos kaovad kõik mu mured ja isegi mõistatus. Ma olen nagu Lind kes lendab edasi ja tagasi ega pea mitte millestki mõtlema. Nii hea on armastada ja armastatud olla.Kink taevast. Nii ma võin tema kohta öelda. Eks kunagi ei tea mida saatus sulle toob. Agentuuri ees on häbi mul. eks ma ise olen loll. Mis tehtud see tehtud. Praegu pole enam miski oluline.Kas lähen ära või ei lähe..On isegi parem kui ei läheks siis saaks siin seda suvet nautida...Ohh jällegi ma ütlen eks aeg näitab. Parem elada olevikus ja rõõmustada. Kui tulevikus ja kurvastada. Ja EDIT suitsetamise maha jäätma! Peaks vähemalt proovima..muidu ma siis vananen liiga ruttu ära. Ja Esmaspäeval kooli. Tahaks veel natuke puhata . Paar päeva veel. Ah issnd ja ja veel natukene veel ning eksaamid tulevad ka.OH ma suren ära kindlasti juba enne neid. Ei tea üldse kuidas ma neid kirjutama hakkan,kuna abosoluutselt ei tea mitte midagi. Noh ainult eesti keel. Aga vene ja mata? Ahaha Bye i say:D
See nädal tuleb väga hea ja soe. Ma tean juba seda ojaa.

No comments:

Post a Comment